2010-01-05
 04:46:41

Jag är i strömstad.

Hejsan :)

Är i strömstad och har precis suttit och haft tjejsnack med camilla och erika. killarna kom precis tillbaka från pingisrummet så alla har suttit sig vid mikaels dator just nu och spelat Vem vill bli miljönär. jag ska snart joina, i samma lag som älskling, så just nu är han ensam :) så jag får snart hjälpa honom, haha. men han klarar sig nog själv. ;) han är ju smart! ^^

Jag har haft det roligt och skönt här i strömstad med roliga vänner och en underbar pojkvän. somnade typ 6 inatt och gick upp 3 typ. åkte till ett köpcentrum här och handlade godis och gottis. sen åt vi på Max. sen åkte vi hem :)

Efter een stund åkte erika och johan iväg till Stationen för att hämta Camilla :) Hon kom med åtta färjan.
Efter det har kvällen gott i en god fart, har lyssnat på en massa musik, spelat poker, spelat STRESS och SKITGUBBE. Spelat pingis. Killarna var ute och åkte pulka och vi tjejer hade tjejsnack, haha.. så fort vi är ensamma så börjar vi tjattra. så typiskt tjejer. haha.

Andre vann Pokermatchen igår OCH idag. min duktiga pojkvän, jag kom trea både igår och idag. haha. erika kom tvåa igår och idag kom johan tvåa. om det var intressant att veta ;) haha.

nu har jag väl sagt det jag har att säga, jag skriver när jag kommer hem.
nu ska jag kolla när de andra spelar. för erika och camilla joinade andres lag nu.. så jag är utanför.

Ha dt! <3
Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Jag är bäst på poker alltså!!



PUBLICERAT: 2010-01-05, 19:29:04 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: