2010-01-06
 00:50:57

Jaja.

Namn: Mikaela Jacobsson

Kallas för: Mikaela..

Stjärntecken: Skytten

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Piercingar: Ett hål i varje öra

Tatueringar: Inga

Längd: 1.70

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Brunt

Fräknar: Nej

Motto: Dont ever regret something that ever made you smile!

Kär? Ja som fan!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Önskar jag hade ett hus i ett varmt land som jag bara kunde åka till när jag ville ...

Tycker du att du är attraktiv? ibland..

Dricker du? vadå för nåt? haha

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Olika

Vilken parfym använder du? Naomi Cambell, Lacoste och Calvin Klein.

Vad är du rädd för? Ganska mkt. hemska saker ?

Gillar du att tvätta? nej!

Gillar du berg- och dalbanor? Ja! men de får inte gå upp och ner pÅ! :o

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Någon skräckis med älskling

Filmen du köpte? Minns inte

Låten du hörde: Lady Gaga - Bad Romance

Låten du laddade ner? ehm.

Personen du ringde? Minns inte, ringer inte. smsar.. gratis! :D

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Några dagar sen jag kollade på tv.. någon film med älskling i lördags tror ja.

Person du tänkte på? Tänkte på älskling varje sekund jag är utan honom

 

Favorit…

Låt: Har ingen favorit. Men finns många vackra :)

Sak att göra: Mysa med älskling.

Sport: hatar all sport!

Dryck: Apelsinjuice :D

Kläder: Linne och jeans

Film: har ingen favorit finns ju så många!

Bil: ?

Serie: ONE TREE HILL

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Massor av gånger!

Gråtit över en flicka? en vän.. ja

Ljugit för någon? jao...

Varit i slagsmål? när jag var mindre?

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? nej och det kommer jag nog aldrig göra.

 

Antal…

Gånger du varit kär? två gånger RIKTIGT kär.. några gånger småförälskad..

Gånger ditt hjärta brustit? en gång..

Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet inte, tror dt?

Tjejer du kysst? några st

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? inte så många men kan ta några ord på internet med några

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Någon gång

 

Senaste…

Boken du läste? Pojken som överlevde, läser just nu Marilyn Mansons biografi. Sen ska jag läsa fjärde boken i Twilight-serien! :D

Personen du fick e-mail av? Säljjobb.com

Personen du fick brev av? längesen! amanda.

Personen du fick sms av? Mikael :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Längesen...

Saken du köpte? En pommes :)

Vad har du gjort idag? Vaknade upp i strömstad bredvid älskling, städade, åt frukost, tog bussen, tog tåget, fikade på centralen, tog en pommes. åkte hem. gosade med diesel. inget mer vettigt.

Brukar du svära mycket? Ja ibland: :p

När stiger du upp på morgonen? Olika

Vad har du på dig? Byxor, trosor, bh, linne, tröja och tjocktröja.

Vad ska du göra ikväll? kvällen har redan varit..

Vad är du allergisk mot? ingenting tror jag

Var har du ont? i min käke!

Använder du hårspray? typ inte

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!

Salt eller socker? SOCKER!

Gillar du ketchup? Till vissa maträtter är det ett måste!

Är du glad nu? nej..

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? hmm..

Stockholm är… ? usch!

Göteborg är… ? HEMMA!

Kan du sjunga? Lite. önskar jag vore bättre..

Spaghetti eller makaroner? Beror till vadå?

Land du vill besöka? MÅNGA! öar och stränder! blått hav och SOL. länderna som har det, here i come! OM jag hade haft pengar ..

The one and only Mikaela / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: