2010-01-06
 15:58:33

pannkakor

Har precis ätit frukost och gjort massa pannkakor att ha när man blir hungrig, slippa ställa sig och göra nya mat hela tiden. Jag sitter nu och lyssnar på You Are not Alone med Rabih från Idol. Jag tröttnar ALDRIG på den jävla låten och den versionen! Visst Michael Jacksons version är också riktigt jävla bra, men jag har bara fastnat för denna versionen med Rabih. ÄLSKA! <3
Eller hur Erika? ;)

Jag håller på och små städar hela lägenheten just nu, går runt mellan alla rum och plockar och så.. vädrar och ska snart diska. usch, hatar att diska! men väntar nog med det tills sist, hah!


Andre kommer hit en stund sen, vilket ska bli skönt. vill bara krama om honom. älskar dig så mycket älskling! <3

jag skriver väl sen, eller om en stund ;)
Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Den är megabra!



PUBLICERAT: 2010-01-06, 17:53:59 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: