2010-01-30
 15:20:56

underbar lördagskväll.

Hej på er (:

Gårkvällen såg ut såhär, en middag med älskling, en skönt bad och en mysstund i soffan framför Lets Dance. :) Efter Lets Dance kollade vi på en film som gick på 5an. Fick i mig en jävla massa gott igår, fet mat, hallonpaj med vaniljsås, godis, chips, muffins, coca cola och klubba =) haha, ah, ni ser ju. Men det är man väl värd ibland. ;)

Somnade gott iallafall tillslut, i min älsklings famn. fy så gott. har sovit gott inatt iallafall. jag märker direkt skillnad på när man sovit själv och när man sovit bredvid honom. jag har sovit så mycket skönare och mer ordentligt när han ligger vid min sida. när jag sover ensam vaknar jag 10 ggr per natt och kan inte somna om förrän långt senare.. ah. vet inte varför det är så. drf har jag njutit som bara den inatt! =)

Idag har vi suttit och pluggat inför Idrottsprovet som är på måndag.. jippie vad kul ja. not.. dags att plugga lite mer senare, men nu blir det ensam. Andre har åkt till en vän och här sitter jag. ja.. vad ska man hitta på idag då? Tips? :)

kram <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: