2010-03-21
 22:19:20

Godkväll

Hejsan :)

Vad händer?

Jag har för en liten stund sen avslutat allt jobb med skolarbeten.. är helt slut. huvudet känns helt tungt. har suttit i flera timmar. Fått färdigt ett svenska arbete, börja komma ikapp med matten jag missade när jag var i Åre. Har övat ensemble och ska öva ännu mer ensemble när jag skrivit klart här.

Sen får det faktiskt duga med skolarbeten för idag, för jag vet snart itne vart jag ska ta vägen.. Skulle behöva duscha men jag har varken ork eller lust. Borde lägga mig tidigt så jag är pigg imorgon men jag känner att jag verkligen inte vill sova än. Så jag ska öva lite ensemble och sen blire Bella & Tyra Show. missade torsdagens avsnitt! :) ska bli kul..

Hörs väl när vi hörs :D

kram!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: