2010-03-04
 07:18:57

Godmorgon

Godmorgon. Jag är uppe tidigt. Är färdig en timme för tidigt. Idag är min klass lediga egentligen. Men jag ska till skolan och göra matematiks prov och SEN är jag ledig! haha.

När jag är färdig med provet så åker jag nog hem till mamma, ska ner i källaren och hämta upp lite grejer som jag behöver på söndag. sen hem till pappa. börjar packa idag eftersom jag bara vill njuta av min tid med andre fredag och lördag. kommer sakna honom så otroligt jävla mycket! så jag vill packa idag så det är klart, eller ah största delen iaf. allting kan jag inte packa ner nu eftersom jag kommer att använda vissa saker fredag och lördag. så vi får se hur långt jag kommer!

Men jag ska försöka att använda min lediga dag till att göra saker jag verkligen behöver göra. och ikväll så tar jag det lugnt och slappnar av litegran.. på fredag börjar jag skolan typ 2 och slutar halv 4 så det är chill! haha. Skönt :)

Men nu ska jag läsa bloggar och hoppas att tiden går lite snabbare ;)

Linserna kliar.. jobbigt.. hoppas det blir bättre snart! :) Hörs kanske sen :D <3
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: