2010-03-10
 14:40:59

Jag lever =)

Förlåt för min tysta blogg, haha.
Jag är inte hemma i Göteborg just nu utan är i Idre. Med min moster o mina två kusiner. IDag är sista dagen, och vi har åkt för fullt. Jag och jasmin har nu kommit in iaf, hon var trött och ja har förbannat ont i mitt ben. så det var änna dags för att gå in o vila.. hinner nog inte ut igen innan liftarna stänger men de e nog bra det för orkar inte att pjäxorna klämmer på mitt ben.

Men imorgon bitti åker vi hem, och ska då sitta i bilen i 8-9 timmar! jättesugen på det tror ni va? nej verkligen inte. men jag e bara glad att vi ska åka hem för jag saknar min älskling så sjukt mycket att jag exploderar snart. haha.

Jaja, vi hörs väl snart igen =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Kajsa E

Hahah!

Vad gillar du för choklad då? :P



PUBLICERAT: 2010-03-10, 16:19:40 | URL: http://kaajsaeriiksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: