2010-03-27
 02:49:38

måste få ur mig..

Hej. sitter här.. vaken.. ensam.. ledsen.. kall.. kan sitta och rabbla hur mycket som helst.. har så mycket känslor i mig att jag vet inte vart jag ska ta vägen.. satt och grät i nästan en timme förut, varför? ingen aning. det bara kom och det kändes så otroligt jävla skönt verkligen.. att utan riktigt anledning bara gråta.. det kändes bra även om det var jobbigt.

fick ångest så fort jag gick av spårvagnen förut.. otroligt mörkt ute, helt tyst och ingen syntes till.. känns bättre att gå runt i stan där det ändå finns folk. jag får nästan mer panik när jag går ensam någonstans för där kan vad som helst hända utan att det finns människor i närheten.. så jag fick panik så fort jag gick av och snabbade mig hem fort som fan. äntligen hemma fortsatte det.. en stor lägenhet.. ganska tom.. ensam.. och mörkt. jag klarar inte av det.. satt o hade svårt att andas ett tag..

Nu har jag lugnat ner mig. men kan inte sova... vill fortfarande inte vara ensam. önskar andre vore här!

Skavi bli postitiva?
Jag har haft en trevlig dag med min bästis CAMILLA LARSSON! =)
Tankar / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: